Універсальний, автомобільний каталізатор


universalniy-avto-katalizator Купить (продать) катализатор Житомир



Під терміном “автомобільний каталізатор” мається на увазі спеціальний пристрій системи відводу відпрацьованих вихлопних газів, за допомогою якого здійснюється істотне зниження рівня вмісту токсичних компонентів за допомогою відновлення оксидів азоту і використання кисню для повного згоряння не до кінця згорівших вуглеводів (залишків палива) і чадного газу. Простіше кажучи, за допомогою цього спеціального пристрою, що виконує функції фільтра, відпрацьовані вихлопні гази згоряють до рівня, при якому вони складають мінімально можливу шкоду для навколишнього середовища. Головною умовою надійної і ефективної роботи каталізатора є дотримання стехіометричного співвідношення палива і кисню.

Наша фірма може викупити ваш старий каталізатор, окрім цього ми також виконуємо  видалення каталітичних нейтралізаторів по вигідній ціні.

У переважній більшості випадків каталітичний нейтралізатор встановлюється або на приймальну трубу, або ж відразу після неї. Усередині даного технічного пристрою знаходиться спеціальна керамічна конструкція з безліччю сот – завдяки їм збільшується контактна площа відпрацьованих вихлопних газів з поверхнею, на якій вже присутній тонкий шар спеціального платиноірідієвого сплаву. В каталізаторах полум’ягаснках не згорівші до кінця залишки (CO, CH і NO) в момент дотику до поверхні з каталітичним шаром окислюються за допомогою кисню, який крім усього іншого незмінно входить до складу структури автомобільних вихлопів. Як наслідок, відбувається виділення тепла, завдяки чому універсальний каталізатор розігрівається.

Відбувається реакція окислення. В кінцевому підсумку, виходячі зі справного нейтралізатора автомобіля, вихлопні гази в переважній більшості випадків містять в собі CO2 і N2.

Додатково розгляньте ремонт сажового фільтра надійно і вигідно.



Основні причини припинення нормальної роботи каталізатора:

  • Використання палива сумнівної якості – як показує повсякденна практика, – саме воно є, мабуть, головною причиною виходу з ладу автомобільного нейтралізатора. У цьому сходяться думку багато фахівців по автотехніці. У разі потрапляння тетраетилсвинцю, відбувається оплавлення сот – як наслідок, забитий каталізатор практично не пропускає через себе відпрацьовані вихлопні гази. Ситуацію подібного роду можна спостерігати також і в разі закупорки сот сажею і продуктами не до кінця згорівшого автомобільного масла. Окремо слід відзначити, що для нейтралізатора автомобіля використання етилованого бензину є практично смертельним.
  • Незадовільний стан дорожнього полотна більшості вітчизняних доріг належить до числа найбільш поширених причин передчасного виходу з ладу каталізатора. Проблема в тім, що стільники пристрою виготовлені з тендітної кераміки, будь-які різкі удари і струси можуть привести до утворення тріщин і розколу на дрібні шматочки. Якщо каталізатор вже почав кришитися, його дрібні шматочки перемістяться всередину корпусу, а далі, просто-напросто розлетяться по всій вихлопній системі авто.